Profesor logoped Dr. Totolan Ecaterina Gabriela
Activitate online
♦ Obiective
- Depistarea, evaluarea complexă și identificarea tulburărilor de limbaj și de comunicare la copiii preșcolari cuprinși sau nu în grădinițe și la școlarii mici;
- Asigurarea caracterului preventiv al activității de terapie logopedică, prin acordarea unei atenții prioritare copiilor preșcolari cu tulburări de limbaj, în scopul prevenirii instalării dificultăților de învățare a scrisului/cititului la vârsta școlară;
- Orientarea terapiei logopedice spre corectare, recuperare, compensare, adaptare și integrare școlară și socială;
- Corectarea tulburărilor de limbaj și de comunicare în vederea diminuării riscului de eșec școlar.
♦ Activități specifice
- Corectarea tulburărilor de pronunție;
- Însușirea corectă a cititului și scrisului;
- Dezvoltarea vorbirii;
- Terapie în: bâlbâială, alalie, afazie, mutism electiv, autism;
- Sprijinirea integrării copiilor cu tulburări de limbaj în colectivitate;
- Consiliere cadre didactice, părinți.
♦ Consecințele neintervenției la timp
- Greutăți în transmiterea gândurilor proprii.
- Neputința de a se exprima corect provoacă oboseală fizică și intelectuală;
- Refuzul de a răspunde chiar atunci când știe lecția (insucces la învățătură);
- Devin timizi, neîncrezători în forțele proprii, lipsiți de inițiative;
- Tendința de a se izola de grup, dificultăți de integrare în colectiv
♦ Program la cabinet
- Luni – 9.00 – 11.00
- Marti –Vineri: 8.00 – 12.00 : depistări în școlile și grădinițele arondate
- Din data de 17.10.2016 : Terapie logopedică la cabinet conform programărilor.
„Copilul nou-născut poate să vadă, dar fără să înțeleagă ceea ce vede;poate să audă, dar nu să asculte; poate să zâmbească, dar nu să râdă; să scoată zgomote, dar nu să vorbească. Va învăța să facă toate acestea împreună cu noi, adulții!”